Saturday, 10 November 2012

ThreeFiveFifty


ThreeFiveFifty es una publicación de esas cucas en las que gusta colaborar por simple amor al arte y lo bonico. Es un poster de pegatinas diseñadas por diferentes artistas; esta es mi pequeña aportación para el número 5, que haría allá por mayo. Unos malvados gnomos me han impedido mostrarla hasta ahora que ya me he puesto con la del siguiente número. Mis disculpas. No me juzguen.

----------------------------------------------------

ThreeFiveFifty is one of those cute publications you like to collaborate on, just for the sake of art and coolness. It's a collection of stickers, designed by various artists, presented as a poster. This is my contribution for number #5, back in may. Some evil gnomes stopped me showing it until now that I'm already working on next issue's sticker. My apologies. Don't judge me.

No comments: